New Goodies From Dresslink, CN Direct & Primark

by - Monday, May 30, 2016


Hi girls!
It's been a while since my last post but today I'm here to show you the latest goodies I got from Dresslink, CN Direct and Primark.
Last month, CN Direct got in touch with me so we could work together and we did. Last week I got this amazing suede fringed kimono and a brown cropped top. The quality looks amazing, I will definitely order something more from CN Direct in the future. I also got a little present to offer my mom (because of mother's day) which was a fresh blouse for summer, you can see it here.
Then I ordered another suede crop top, but this time in beige and cutted out, from Dresslink.
From Primark I got that beautiful fringed cardigan for summer and a fringed brown bag. Everything has fringes and the fabric is suede because I think it's so in for this upcoming season.
I hope you enjoyed my new goodies.
Have a nice week!
xoxo 

P R O D U C T S :
Fashion Women Off Shoulder Crop Top    Fashion Women Strap Off Shoulder Backless Crop Top    Women Long Sleeve Fringe Jacket    PRIMARK Brown Fringed Bag    PRIMARK Long Fringed Cardigan

•  •  •  

Olá meninas!
Já se passou um bom tempinho desde o meu último post mas hoje vim aqui para vos mostrar as últimas coisinhas que eu recebi da CN Direct e que comprei na Primark e na Dresslink.
No último mês, a CN Direct entrou em contacto comigo para estabelecer uma parceria. As coisinhas chegaram na semana passada e são lindas! Fiquei pasmada com a qualidade do crop top, pensei que não seria forrado por dentro mas é, para quem gosta de crop tops aconselho vivamente a adquirir este. Relativamente ao kimono com franjas também gostei muito, não tem tão boa qualidade como o crop top mas como eu sou uma pessoa que estima muito a roupa estou confiante que vá durar, ahah.
Também veio uma blusa para a minha mãe, que eu decidi oferecer-lhe por ser dia da mãe, podem vê-la aqui.
Encomendei, também, um crop top da Dresslink mas em bege. Posso vos dizer que este já não é tão reforçado como o da CN Direct porque não tem forro por dentro.
Comprei na Primark este cardigan com franjinhas e esta mala com franjas também. Acho que as franjas e as roupas em pele de pêssego estarão in nesta estação e também na próxima, portanto, tinha de encher o meu closet com estas peças maravilhosas.
Espero que tenham gostado das minhas coisinhas novas.
Tenham uma boa semana!
beijinhos 

P R O D U T O S :
Fashion Women Off Shoulder Crop Top    Fashion Women Strap Off Shoulder Backless Crop Top    Women Long Sleeve Fringe Jacket    PRIMARK Brown Fringed Bag    PRIMARK Long Fringed Cardigan

You May Also Like

2 comments