Summer Vibes: Crop Top Done By Mom

by - Thursday, March 03, 2016


In today's post I want to show you what my mommy did for me this last month. I am addicted to crop tops, I want to have lots of them in different shapes and patterns, I just love to wear them during summer.
I wanted a crop top made out of crochet and different from the ones I see online, so she did this one for me.
What do you think of this crop top? Is my mom talented or not really eheh?

Have a nice week!
xoxo 

•  •  •  

No post de hoje vou mostrar-vos o que a minha mãe fez para mim durante este último mês. Eu sou viciada em crop tops, adoro ter imensos em diferentes formas e padrões, simplesmente adoro usá-los durante o verão.
Eu queria um crop top feito em crochê mas diferente dos que vejo na net, portanto, a minha mãe fez-me este.
O que acham do crop top? A minha mãe é talentosa ou nem por isso eheh?

Tenham um bom resto de semana!
beijinhos 

You May Also Like

2 comments