Lately On Instagram #1

by - Friday, June 05, 2015


I guess I could admit that Instagram is my favorite social media of all time. After writing posts for my blog, my next favorite thing to do is taking pictures for Instagram. I like to capture moments from my day-to-day or just things that I see and find them interesting and funny.
In case you're not following me and want to, here's my nickname - @marianacheta.
Have a nice weekend!
xoxo 

Acho que posso admitir que a minha rede social preferida de sempre é, sem dúvida, o Instagram. Depois de escrever posts para o blog, tirar fotografias para o Instagram é a minha segunda actividade dos tempos livres predilecta. Adoro capturar momentos do meu dia-a-dia ou simplesmente de coisas que acho interessantes e engraçadas.
Caso ainda não me estejam a seguir e gostariam, deixo-vos aqui o meu nickname@marianacheta.
Tenham uma boa semana!
beijinhos 

You May Also Like

0 comments