TRAVEL | Holidays Wishlist #1

by - Friday, February 20, 2015


Hello girls!
Today's post is about some places I would love to visit if everything keeps going ok. I've never visit any other place outside my country and I'm looking forward to.
I don't wish to visit these places only because of the weather and views, but also because I've searched a lot about them and I find interesting their culture, food, among other things. It's also very important to read other people's reviews on crime rate.
So, here are three of my Holidays Wishlist places:

Olá meninas!
O post de hoje é sobre alguns locais que eu gostaria de visitar se tudo correr bem. Nunca visitei qualquer locar fora do meu país de origem e estou ansiosa por o fazer.
Não quero visitar estes locais apenas por parecerem bonitos, terem boas condições climáticas e pelas vistas, mas também porque tenho um enorme interesse pelas respetivas culturas, gastronomias, entre outros. Considero também bastante importante ler as opiniões das pessoas que já visitaram estes locais (e outros), que podemos encontrar em vários sites, sobre a taxa de criminalidade.
Então, aqui estão três dos locais que eu gostaria de visitar:


The first place I would love to visit is definitely California! I love the streets, the palm trees on every street, the beaches, the sunsets... Everything feels like a paradise to me.

O primeiro local que eu adoraria visitar é, sem dúvida, a Califórnia! Adoro as ruas, as palmeiras em todas as ruas, as praias, o pôr do sol... Tudo parece um paraíso para mim.

The second place I would like to visit is Santorini Island in Greece. Santorini is situated in the southeast of Greece's mainland. I think it's fabulous this kind of arquitecture used in the houses.

O segundo local que eu gostaria de visitar é a ilha Santorini na Grécia. Santorini fica situado a sudeste da principal ilha da Grécia. Eu acho fabuloso este tipo de arquitectura usado nas casas.

And, to finish these three places, I choose Phi Phi Island in Thailand. As you can see I'm a lover of warm weather, beaches and oceans. I hate cold weather. Phi Phi Island is divided in two parts: Phi Phi Leh which is free of human inhabitants and Phi Phi Don which doesn't have roads.

E, para terminar estes três locais, escolhi a ilha Phi Phi na Tailândia. Como podem ver eu sou uma grande adepta do bom tempo, das praias e do mar. Odeio frio. A ilha Phi Phi é dividida em duas partes: a Phi Phi Leh que é inabitável e a Phi Phi Don que não tem estradas.

What do you think of theses places? Would you visit them?
xoxo 

O que acham destes locais? Gostariam de os visitar?
beijinhos 

[CREDITS: Pictures from google.com | Information from wikipedia.org]

You May Also Like

4 comments